Translate

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Erste Begegnung der Oberhäupter beider Kirchen

Όσοι νομίζουν ή πιστεύουν πως η σωτηρία θα έρθει απ' τα ανατολικά πατριαρχεία, να μην ξεχνάμε τί έκανε ο πατριάρχης Μόσχας στην Κούβα. Δεν θα γινόταν να συναντηθεί με τον αιρετικό πάπα στη Ρωσσία και συναντήθηκε στην άλλη πλευρά του ωκεανού.

Μην ελπίζετε αδελφοί μου πως η σωτηρία έρχεται από ανθρώπους και μάλιστα ρασοφόρους. Οι σημερινοί ρασοφόροι, εκτός εξαιρέσεων, είναι στο καράβι που λέγεται οικουμενισμός. Είτε το καταλαβαίνουν είτε όχι. 

Όσοι έχουν μετρήσει τις δυνάμεις τους, όσοι έχουν κλάψει να τους δείξει τον δρόμο της σωτηρίας ο Χριστός μας, όσοι έχουν νιώσει το κάλεσμα για μοναχικό και πονεμένο αγώνα, και μπορούν όπως οι αρχαίοι Χριστιανοί να κάνουν τα σπίτια τους κατ' οίκον συναθροίσεις αληθινών πιστών στην Γραφή και την πατερική δογματική και ηθική παράδοση, ας παλέψουν μόνοι τους, με την χάρη του Τριαδικού Θεού. Ας κάνουν την καρδιά τους ναό του Τριαδικού Θεού.

Αυτό γίνεται μόνο όταν ζητήσεις με κλάμα να σου δείξει ο Χριστός τί θέλει από σένα. Αν κάνεις κάτι με δική σου πρωτοβουλία το πιο πιθανόν είναι να πλανηθείς σε κάποια απ' τις χιλιάδες παγίδες του διαβόλου. Προσευχή με ταπείνωση. Μέσα απ' την καρδιά μας προσευχή.

''Κύριε είμαι ένας αμαρτωλός, ο πιο αμαρτωλός του κόσμου, δείξε μου το θέλημα σου, δείξε μου τί θες από μένα να κάνω για την δόξα του αγίου ονόματος σου. Εγώ θέλω να μείνω στην αφάνεια, να μην με ξέρει κανείς, εσύ θέλω να δοξάζεσαι, τί να κάνω, πες μου.''

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου