Φωτό:diakonima.gr
Μακάρι όλοι οι ενιστάμενοι και αντιτιθέμενοι στην παναίρεση του οικουμενισμού να κατανοήσουν πως ο εχθρός του ευαγγελίου του Ιησού είναι ο θρησκευτικός συγκρητισμός που προωθεί ο οικουμενισμός, και ν' αφήσουν στην άκρη -κατά το κοινώς λεγόμενον- τις δικές τους ιδέες περί του τί είναι θέμα σωτηρίας και τί δεν είναι.
Ενότητα για όποιον την εννοεί βιβλικά και πατερικά είναι η ενότητα σε θέματα που αφορούν στη σωτηρία μας. Οι άγιοι δεν ασχολήθηκαν με τους τύπους και την εξωτερική εκδήλωση της πίστης του ποιμνίου αλλά με την ουσία. Πώς θα γίνουμε αληθινοί μαθητές του ευαγγελίου. Το φαγητό, το ημερολόγιο, η μακριά γενειάδα, η αλουσία, τα εορτολόγια, τα άμφια και τα πολύπλοκα τελετουργικά δεν καθαρίζουν το έσω άνθρωπο. Ο εσωτερικός άνθρωπος, καθαρίζει όταν με αγάπη Χριστού προσπαθεί να συναντήσει τον συνάνθρωπο, τον αδελφό του. Όταν η καρδιά μας συν-χωρέσει τους πάντες, χωρίς διακρίσεις και όρους, τότε γίνεται Χριστιανή καρδιά. Χριστιανή ψυχή.
Αν ο οιοσδήποτε από μας βάζει δικούς του όρους και πλαίσια στην ενότητα των αδελφών και νομίζει πως αυτό είναι κατά Θεόν, κατά την ταπεινή μας άποψη σφάλλει. Όλα τα κακά ξεκινούν από την άγνοια των Γραφών, λέει και ξαναλέει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Ο ταπεινός επίσκοπος της Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος πλήρωσε με την ζωή του, τ' ότι πολέμησε το πολιτικό και ιερατικό κατεστημένο της εποχής.
Αν όλοι μας είχαμε καθημερινή πνευματική τροφή την Αγία Γραφή ΔΕΝ θα βάζαμε τους δικούς μας όρους στην ενότητα του αντιαιρετικού αγώνα αλλά θα είχαμε πυξίδα την Γραφή και μόνο. Δυστυχώς αντί της θεόπνευστης Γραφής πολλοί από μάς έχουμε ανάγει σε σοβαρά θέματα τις δικές μας αντιλήψεις για το τί είναι δόγμα σωτηρίας και έχουμε παραμερίσει την διδασκαλία του Χριστού.
Ας ευχηθούμε, κάποτε ΌΛΟΙ μας να καταλάβουμε ότι η Αγία Γραφή είναι υπεράνω των ανθρωπίνων παραδόσεων. Εμείς ως Χριστιανοί δεχόμαστε όποιον αδελφό ορθόδοξο επιθυμεί να συμπορευθεί μαζί μας. Όποιος ομολογεί όσα γράφονται στην Γραφή και τους όρους των οικουμενικών συνόδων είναι δεκτός σε πνευματική κοινωνία. Δεν μας νοιάζει αν ακολουθεί το τάδε ημερολόγιο, αν νηστεύει τότε ή μετά ή πριν, αν είναι στον τάδε πνευματικό ή στον δείνα. Ένα ζητά από μάς ο Κύριος, να είμαστε αυστηροί με τον εαυτό μας και ανοικτοί στους άλλους, όπως κι ο απόστολος Παύλος ήταν ασκητικός με τον εαυτό του αλλά προσαρμοζόταν με τους άλλους για να τους φέρει κοντά στον μόνο Σωτήρα, τον Ιησού.
Ο σκοπός του χριστιανού είναι να γνωρίσουν οι συνάνθρωποι του τον ταπεινό διδάσκαλο από την Ναζαρέτ. Αμήν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου