Πολύ επίκαιρα όσα λέει ο κ. Ιωαννίδης, επιδημιολόγος, που αφορούν όλους εκείνους οι οποίοι έχουν άλλη θέση για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, αλλά δυστυχώς κάποιοι ρασοφόροι και μή, τους χαρακτηρίζουν ''ψεκασμένους'', ότι ''το έχουν ρίξει στο σορλολόπ'' και άλλα θλιβερά σχόλια, όπως ότι ''η εκκλησία είναι σώμα και έχει κεφαλή τον Χριστό και τους επισκόπους'', ''αυτοί που κάνουν αυτά έχουν σχισματικές απόψεις είναι εκτός του σώματος'' κλπ.
Δεν γράφουν πουθενά στην Αγία Γραφή οι απόστολοι, ότι είναι η κεφαλή της εκκλησίας αυτοί μαζί με τον Χριστό, αλλά ότι μόνο ο Χριστός είναι η μία και μόνη κεφαλή και αρχηγός της εκκλησίας. Οι αντιβιβλικές αυτές απόψεις ότι δήθεν οι επίσκοποι μαζί με τον Χριστό είναι η κεφαλή της εκκλησίας, οδηγούν στην παπική επισκοποκεντρική εκκλησιολογική πλάνη που πρεσβεύει πως εκκλησία χωρίς επισκόπους δεν υπάρχει... Ο ίδιος ο Χριστός όμως διαψεύδει αυτές τις πλάνες όταν μας λέει στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιο κεφ. 18 στ. 20 πως ''όπου είναι συνηγμένοι δύο ή τρεις στο όνομά μου, εκεί είμαι κι εγώ ανάμεσά τους''.
Η εκκλησία είναι σώμα πιστών ορθοδόξως βαπτισμένων στον όνομα της Αγίας Τριάδος, δεν εκφράζεται το σώμα μέσω των επισκόπων, εκφράζεται μέσω της αλήθειας της Γραφής, των δογματικών όρων των οικουμενικών συνόδων, της διδασκαλίας των αγίων μας που συμφωνεί με της Γραφή και τις οικουμενικές συνόδους. Οι επίσκοποι ή οι πρεσβύτεροι που δεν ακολουθούν όσα μας παραδίδονται εκ Θεού στην Γραφή, τις οικουμενικές συνόδους και την διδαχή των πατέρων, δεν ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας του Θεού και δεν πρέπει να τους εισακούμε. Και ο αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος, συνεκάλεσε σύνοδο και καθαίρεσε τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο αρχιεπίσκοπο Κων/πόλεως, εκφράστηκε η εκκλησία μέσω των επισκόπων που καθήρεσαν τον άγιο αδίκως; Όχι, και γι' αυτό ο λαός δεν εισάκουσε την ληστρική αυτή σύνοδο και εξακολουθούσε να θεωρεί αρχιεπίσκοπο Κων/πόλεως τον άγιο Ιωάννη. Διότι φύλαξ της πίστης είναι ο λαός όπως λέει η πανορθόδοξος σύνοδος του 1848. Οι επίσκοποι είναι διάκονοι του λαού.
Δεν ασχολήθηκε ποτέ ο Χριστός με την ιατρική επιστήμη ώστε να κηρύξει πως ''όποιος διαφωνεί σε ιατρικά θέματα είναι μακριά μου'', ''είναι εκτός της εκκλησίας μου''. Δεν έγραψαν ποτέ οι απόστολοι, οι αποστολικοί πατέρες, και οι μετέπειτα άγιοι και κανονολόγοι πως όποιος ορθόδοξος διαφωνεί σε ιατρικά θέματα με τον επίσκοπο ή την πολιτεία είναι εκτός του σώματος της εκκλησίας. Αυτές είναι καινοφανείς θέσεις και βεβαίως δεν έχουν καμία κανονική βάση οι αργίες που ίσως κάποιος επίσκοπος επιβάλλει στον πρεσβύτερο, επειδή ο πρεσβύτερος διαφωνεί σε θέματα ιατρικά με κάποια μερίδα ιατρών, ή διαφωνεί με τον επίσκοπο ή την επίσημη πολιτική γραμμή.
Η πνευματική διακονία του επισκόπου είναι να ασχολείται με το πώς θα φέρει τους πιστούς κοντά στον Χριστό όχι να ασχολείται με θέματα ιατρικά, εκτός κι αν έχει σπουδάσει ιατρική και την έχει ασκήσει. Ο επίσκοπος είναι πρωτίστως διάκονος του λαού του Θεού. Ο Χριστός ρώτησε τον παράλυτο στη στοά αν θέλει να γίνει υγιής, δεν του επέβαλλε την θεραπεία, αλλά τον ρώτησε πρώτα και μετά τον θεράπευσε. Οι σημερινοί επίσκοποι, όποιοι είναι αυτοί, γιατί κάνουν το αντίθετο απ' αυτό που έκανε ο Χριστός;
Πολύ ορθώς λοιπόν ο κ. Ιωαννίδης, λέει πως, ''ο υποχρεωτικός εμβολιασμός δεν πετυχαίνει αυτό που θέλουμε'', ''δημιουργεί περισσότερα προβλήματα, δημιουργεί ανθρώπους που ήδη είναι καταπονημένοι μετά από δύο χρόνια, πολλοί απ' αυτούς έχουν καταστραφεί κοινωνικά, οικονομικά, ψυχολογικά, και σε άλλες διαστάσεις της υγείας τους. Πάνω σε αυτό έρχεται κερασάκι να τους ρίχνουμε πρόστιμα,να τους δίνουμε την αίσθηση της περιθοριοποίησης, να χάνουν τις δουλειές τους, να πρέπει να γίνουν ακόμη πιο περιοθοριοποιημένοι. Είναι τελείως λάθος από την κλασσική φιλοσοφία της δημόσιας υγείας που λέει ότι θα πρέπει να προστατεύσεις περισσότερο τους πιο ασθενείς, τους πιο ευάλωτους, αυτούς που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Οι ανεμβολίαστοι είναι αυτοί που είναι οι πιο ασθενείς, το να τους περιθοριοποιήσουμε, το να τους ''χτυπήσουμε'', το να τους πούμε ότι είναι χαζοί, ηλίθιοι, ότι καταστρέφουν την κοινωνία, ότι είναι αντικοινωνικά στοιχεία, είναι μία καταστρεπτική συνταγή, είναι μία απάνθρωπη συνταγή, η οποία διαρρηγνύει τελείως την κοινωνική συνοχή, και την πίστη και την εμπιστοσύνη που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στον πολίτη και στους θεσμούς της δημόσιας υγείας. Πλέον η δημόσια υγεία δεν φαίνεται σαν να είναι κάτι που τον προστατεύει αλλά κάτι που τον καταπιέζει, κάτι που τον υποχρεώνει, κάτι που τον βάζει... τον στήνει στον τοίχο και καταλαβαίνετε ότι η αντίδραση και όλα αυτά που βλέπουμε να γίνονται δεν βοηθούν να ξεπεράσουμε την πανδημία. Την πανδημία θα την έχουμε ξεπεράσει, αφ' ενός όταν ο αριθμός των θανάτων είναι σε ένα σημείο που ήταν πριν ξεκινήσει. Αλλά επίσης θα πρέπει να διατηρήσουμε την κοινωνική συνοχή, να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας, να μην έχουμε παράλογα μέτρα και να μην έχουμε αυτήν την ένταση. Αν υπάρχουν αυτά ακόμα και με μηδέν θανάτους η πανδημία θα συνεχίσει να είναι μαζί μας κατά κάποιον τρόπο.''
Αν ένας ιατρός μιλά με τόση σύνεση για την κοινωνική συνοχή και την όπως ο ίδιος ονομάζει απάνθρωπη συνταγή εναντίον όσων δεν θέλουν να εμβολιαστούν ή διαφωνούν με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, ας αναλογιστούν και ας ρωτήσουν εαυτούς εκείνοι οι οποίοι μίλησαν για ψεκασμένους, για σχισματικές απόψεις λόγω διαφωνίας σε ιατρικά θέματα και μίλησαν και για εκείνους που είναι δήθεν εκτός του σώματος πάλι λόγω διαφωνίας σε ιατρικά θέματα, αν επιτέλεσαν έργο Θεού ή διαβόλου; Τίθεται ερώτημα εύλογο και πνευματικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου