Translate

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Αγιομαχία κατά του αγίου Ιωάννου του Θαυματουργού.

 https://katanixi.gr/wp-content/uploads/2019/09/proik_iosif_1.jpg

Ο Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ἰωσήφ στις 22 Ιουλίου 2019, στον προσωπικό του λογαριασμό στό Facebook, έγραψε τα εξής:
 
''ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΟΤΙ Ο ΡΩΣΣΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ. ΤΑ ΦΡΙΚΑΛΕΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΟΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟ, ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΕΡΜΑΤΙΣΤΟ, ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ, ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ.''





Τί έγραψε ο άγιος που ενόχλησε κι ενοχλεί; Διαβάζουμε.

«Το Οικουμενικό Πατριαρχείο επιθύμησε να αναπληρώσει τις επισκοπές που έχασε από τη δικαιοδοσία του καθώς και την απώλεια της πολιτικής του ισχύος εντός των ορίων της Τουρκίας, υπάγοντας στον εαυτό του εδάφη στα οποία έως τότε δεν υπήρχε Ορθόδοξη ιεραρχία, και ομοίως τις Εκκλησίες κρατών που η κυβέρνησή τους δεν είναι Ορθόδοξη.

Έτσι, στις 5 Απριλίου του 1922, ο Πατριάρχης Μελέτιος διόρισε έναν Έξαρχο Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης με τον τίτλο του Μητροπολίτη Θυάτειρας με έδρα στο Λονδίνο, στις 4 Μαρτίου του 1923, ο ίδιος Πατριάρχης χειροτόνησε τον Τσέχο Αρχιμανδρίτη Σαμπάτιο, Αρχιεπίσκοπο Πράγας και Πάσης Τσεχοσλοβακίας, στις 15 Απριλίου του 1924, ιδρύθηκε η Μητροπολιτεία Ουγγαρίας και Πάσης Κεντρικής Ευρώπης με Επισκοπική έδρα στη Βουδαπέστη, παρόλο που εκεί ήδη υπήρχε Σέρβος επίσκοπος.

Στην Αμερική δημιουργήθηκε μια Αρχιεπισκοπή υπαγόμενη στον Οικουμενικό Θρόνο, και στη συνέχεια το 1924 ιδρύθηκε μία Επισκοπή στην Αυστραλία με Επισκοπική έδρα στο Σύδνευ.

Το 1938 η Ινδία υπάχθηκε στον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας.

Παράλληλα, προχώρησε η υπαγωγή ξεχωριστών τμημάτων της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας που έχουν αποκοπεί από την Ρωσία.

Έτσι, στις 9 Ιουνίου του 1923, ο Οικουμενικός Πατριάρχης δέχτηκε στην δικαιοδοσία του την Επισκοπή Φινλανδίας ως μια αυτόνομη Φινλανδική Εκκλησία, στις 23 Αυγούστου του 1923, η Εσθονική Εκκλησία υπάχθηκε με τον ίδιο τρόπο, στις 13 Νοεμβρίου του 1924, ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ζ’ αναγνώρισε την αυτοκεφαλία της Πολωνικής Εκκλησίας υπό την εποπτεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου – δηλαδή, μάλλον αυτονομία.

Τον Μάρτιο του 1936, ο Οικουμενικός Πατριάρχης δέχθηκε την Λετονία στη δικαιοδοσία του.

Ο Πατριάρχης Φώτιος, μη περιοριζόμενος στην απόκτηση Εκκλησιών σε περιοχές που είχαν βγει από τα όρια της Ρωσίας, δέχθηκε στην δικαιοδοσία του τον Μητροπολίτη Ευλόγιο στη Δυτική Ευρώπη μαζί με τις ενορίες που υπάγονταν σε αυτόν,

και στις 28 Φεβρουαρίου του 1937, ένας Αρχιεπίσκοπος της δικαιοδοσίας του Οικουμενικού Πατριάρχη στην Αμερική χειροτόνησε τον Επίσκοπο Theodore-Bogdan Shpilko για μια Ουκρανική Εκκλησία στη Βόρεια Αμερική.

Έτσι, ο Οικουμενικός Πατριάρχης έγινε πραγματικά «οικουμενικός» [παγκόσμιος] στο εύρος της επικράτειας που θεωρητικά υπόκειται σε αυτόν. Ολόκληρη σχεδόν η υδρόγειος σφαίρα, εκτός από τις μικρές περιοχές των τριών Πατριαρχείων και του εδάφους της Σοβιετικής Ρωσίας, σύμφωνα με την αντίληψη των ηγετών του Πατριαρχείου εισέρχεται στην συγκρότηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Αυξάνοντας δίχως όρια τις επιθυμίες τους να υποτάξουν τμήματα της Ρωσίας, οι Πατριάρχες της Κωνσταντινουπόλεως άρχισαν να κάνουν και δηλώσεις για την μη κανονικότητα της προσάρτησης του Κιέβου στο Πατριαρχείο Μόσχας και να δηλώνουν ότι η παλαιά νότια Ρωσική Μητρόπολη του Κιέβου θα έπρεπε να υπόκειται στον Θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως. Μια τέτοια άποψη δεν εκφράζεται μόνο με σαφήνεια στον Τόμο της 13ης Νοεμβρίου του 1924, σε σχέση με τον διαχωρισμό της Πολωνικής Εκκλησίας, αλλά επίσης προωθείται διεξοδικά και από τους Πατριάρχες. Έτσι, ο Εφημέριος του Μητροπολίτη Ευλόγιου στο Παρίσι, ο οποίος χειροτονήθηκε με την άδεια του Οικουμενικού Πατριάρχη, ανέλαβε τον τίτλο Χερσονήσου [Chersonese], δηλαδή, η Χερσόνησος, η οποία βρίσκεται τώρα στο έδαφος της Ρωσίας, υπόκειται στον Οικουμενικό Πατριάρχη.

Το επόμενο λογικό βήμα για το Οικουμενικό Πατριαρχείο θα είναι να διακηρύξει ότι ολόκληρη η Ρωσία υπάγεται στην δικαιοδοσία της Κωνσταντινουπόλεως.

Ωστόσο, η πραγματική πνευματική δύναμη, ακόμη και τα πραγματικά όρια εξουσίας δεν αντιστοιχούν καθόλου σε αυτήν την αυτο-εξάπλωση της Κωνσταντινούπολης. Και δεν αναφέρω το γεγονός ότι σχεδόν παντού η εξουσία του Πατριάρχη είναι εντελώς εικονική και συνίσταται κυρίως στην τιτλοποίηση επισκόπων που έχουν εκλεγεί σε διάφορα μέρη ή στην αποστολή τέτοιων από την Κωνσταντινούπολη, πολλά εδάφη τα οποία η Κωνσταντινούπολη θεωρεί ότι υπάγονται στην δικαιοδοσία της δεν έχουν καν ποίμνιο.

Το ηθικό κύρος των Πατριαρχών της Κωνσταντινούπολης έχει επίσης πέσει πολύ χαμηλά λόγω της εξαιρετικής αστάθειάς τους στα εκκλησιαστικά θέματα. Έτσι, ο Πατριάρχης Μελέτιος ο Δ' διοργάνωσε ένα «Πανορθόδοξο Συνέδριο» με εκπροσώπους από διάφορες εκκλησίες το οποίο αποφάσισε την εισαγωγή του Νέου Ημερολογίου. Η απόφαση αυτή, η οποία αναγνωρίστηκε μόνο από ένα τμήμα της Εκκλησίας, εισήγαγε ένα τρομακτικό σχίσμα μέσα στους Ορθόδοξους Χριστιανούς. Ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ζ αναγνώρισε την απόφαση της συνόδου της Ζωντανής Εκκλησίας σχετικά με την εκθρόνιση του Πατριάρχη Τύχωνα, τον οποίο λίγο πιο πριν η Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως είχε ανακηρύξει «ομολογητή», και στη συνέχεια μπήκε σε κοινωνία με τους «Ανακαινιστές» στη Ρωσία, η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Εν ολίγοις, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, που θεωρητικά καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το σύμπαν ενώ στην πραγματικότητα επεκτείνει την εξουσία του μόνο πάνω σε διαφορετικές επισκοπές και σε άλλα μέρη έχει μόνο μια υψηλή επιφανειακή εποπτεία λαμβάνοντας κάποια έσοδα γι’ αυτό· εκδιωκόμενο από την εγχώρια κυβέρνηση και μη υποστηριζόμενο από οποιαδήποτε κρατική εξουσία στο εξωτερικό: έχοντας χάσει τη σημασία του ως πυλώνας της αλήθειας και έχοντας γίνει το ίδιο πηγή διαίρεσης, και παράλληλα διακατεχόμενο από μια υπερβολική αγάπη για την εξουσία – παρουσιάζει ένα ελεεινό θέαμα που θυμίζει τις χειρότερες περιόδους στην ιστορία της Επισκοπικής Έδρας της Κωνσταντινουπόλεως.»


Πηγή: https://katanixi.gr/2019/08/13/%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%ae-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%b5%cf%86%ce%b1%ce%bb%ce%b9%cf%8e%ce%bd-%ce%ae-%ce%b1%cf%81%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ae-%ce%b5%ce%b4%ce%b1%cf%86%cf%8e%ce%bd/

https://katanixi.gr/2019/09/03/%ce%bf-%ce%bc%ce%b7%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%af%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%bd%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bc%cf%86%ce%b9%cf%83%ce%b2%ce%b7/

Συνάθροιση: Ο άγιος Ιωάννης ο Θαυματουργός είναι ένας μεγάλος άγιος της ορθοδοξίας και μεγάλος ομολογητής της πίστης. Δεν δογματοποίησε το ημερολογιακό θέμα και δεν θεωρούσε σχισματικούς όσους ακολουθούσαν το νέο ημερολόγιο. Δεν είπε ποτέ πως τα μυστήρια όσων ακολουθούν το νέο είναι άκυρα. Απόδειξη πως είχε κοινωνία η σύνοδος του μέχρι και το 1965, η σύνοδος των Ρώσσων της διασποράς (ΣΡΔ), με το πατριαρχείο Κων/πόλεως όπου ακολουθούσε το νέο ημερ/γιο. Η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας μεταξύ (ΣΡΔ) και πατριαρχείου Κων/πόλεως έγινε με πρωτοβουλία του πατριαρχείου κι όχι των Ρώσσων. 

Όσον αφορά το ημερολογιακό θέμα, ''τρομακτικό σχίσμα μέσα στους Ορθόδοξους Χριστιανούς'', ο άγιος εννοούσε την διαφορά των εορτών ως προς τις ημέρες, που προέκυψε στο ποίμνιο παγκοσμίως, διότι κάποιοι εόρταζαν με το παλιό κι άλλοι με το νέο ημερολόγιο. Αυτή την διαίρεση σε ορθοδόξους που ακολουθούσαν το παλιό κι ορθοδόξους που ακολουθούσαν το νέο, θεωρούσε σχίσμα. Δεν εννοούσε σχίσμα χωρίς μυστήρια όσους ακολουθούσαν το νέο, γιατί τότε δεν θα είχε η σύνοδος του, η ΣΡΔ, κοινωνία με το πατριαρχείο Κων/πόλεως το οποίο ακολουθούσε το νέο ημερ/γιο. Ήταν κατά της αλλαγής αλλά δεν έκανε δόγμα το ημερολόγιο.

Η αγιομαχία εναντίον του αγίου του Θεού, είναι μέγα αμάρτημα και ιδιαιτέρως όταν έχουμε αποδείξεις και θαύματα απ' το άφθαρτο λείψανο του αγίου το οποίο αποτελεί πόλο έλξης για ορθοδόξους απ' όλο τον κόσμο!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTGN0kclYqnU2hlkd23f-_aakWWJrQT51YsliKhk_fdsv419tiqOTel85Dynu2H0J_Xx-8BxKJfPPtFhTjatdsl5TBYKiruxzVBU2KBiG76xxy1t7AEsMR4m4nr6hqJq_6M7gxIPmqvUs/s640/Agios+Iwannhs+Maximovits+%25284%2529.jpg

Πηγή φωτογραφίας: stwmenkalws.blogspot.com

Στην φωτογραφία γίνεται η ένδυση με νέα αρχιερατικά αμφια του αγίου! Το σώμα του από το 1966, έτος που κοιμήθηκε εν Κυρίω, είναι άφθαρτο και απλώς αφυδατωμένο με σκούρο χρώμα. Ο άγιος Ιωάννης έχει εμφανιστεί σε ορθοδόξους πιστούς κι έχει πει: ''Είμαι ζωντανός!''. Ο ίδιος ο Κύριος και Θεός μας, Ιησούς Χριστός το διδάσκει στο ευαγγέλιο του πως όποιος ζει για 'κείνον και πιστεύει σ' εκείνον δεν θα πεθάνει ποτέ! Ο αποχωρισμός της ψυχής απ' το σώμα δεν ειναι θάνατος για όποιον έζησε την ζωή του εν Χριστώ! Είναι γέννηση σε μία νέα ζωή μέσα στη δόξα του Τριαδικού Θεού.

Ευχόμαστε ο επίσκοπος που δεν δέχεται την αγιότητα του αγίου Ιωάννου του Θαυματουργού να μετανοήσει και να καταλάβει το λάθος του. Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου