Translate

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

Ἡ Συγκρητιστικἠ Αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Εγώ είμαι η οδός η αλήθεια και η ζωή, κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.

Τα λόγια που σας λέω εγώ δεν τα λέω από μόνος μου, κι ο πατέρας μου που είναι ένα μ' εμένα αυτός πραγματοποιεί τα έργα.

Σας βεβαιώνω πως πριν να γεννηθεί ο Αβραάμ εγώ είμαι.
(εδώ ο Ιησούς χρησιμοποιεί την ίδια έκφραση, ''εγώ είμαι'', που χρησιμοποίησε ο Θεός για τον εαυτό του μιλώντας στον Μωυσή στο εδάφιο Έξοδος 3: 14, αποδεικνύοντας πως είναι ο μόνος Θεός που υπάρχει αφού άλλοι θεοί δεν υπάρχουν)

Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα.

Δεν θέλουμε να σε λιθοβολήσουμε για κάποιο καλό έργο, αλλά επειδή βλασφημείς. Ενώ είσαι άνθρωπος παρουσιάζεις τον εαυτό σου για Θεό.
(Αυτά είπαν κάποιοι ιουδαίοι στον Κύριο Ιησού μας)

Έτσι θα μάθετε και θα αναγνωρίσετε ότι ο Πατέρας ζει μέσα σ' εμένα κι εγώ ζω μέσα στον Πατέρα.

Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή. Εκείνος που πιστεύει σ' εμένα και αν πεθάνει θα ζήσει, και καθένας που ζει κι εμπιστεύεται σ' εμένα δε θα πεθάνει ποτέ.

Ο Θωμάς τότε του αποκρίθηκε: ''Είσαι ο Κύριος μου και ο Θεός μου''. Του λέει τότε ο Ιησούς: ''Πείστηκες επειδή με είδες με τα μάτια σου, μακάριοι εκείνοι που πιστεύουν χωρίς να μ' έχουν δει''.


Όλα τα παραπάνω εδάφια είναι απ' το ευαγγέλιο του Χριστού, γραμμένο απ' τον μαθητή του άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο. Χρησιμοποιήσαμε την μετάφραση της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρίας.

Είναι δυνατόν ν' ανήκουν τα λόγια αυτά σ' έναν απλό προφήτη; Μίλησε ποτέ προφήτης έτσι, παρουσιάζοντας τον εαυτό του ίσο με τον Θεό; Όχι, άρα λοιπόν όσοι νομίζουν τον Θεάνθρωπο Ιησού, έναν απλό άνθρωπο με το λειτούργημα του προφήτη, δεν γνωρίζουν τον αληθινό Χριστό των Αγίων Γραφών και πλανώνται.

Μίλησε ποτέ έτσι κάποιος ψευδομεσσίας που μάζευε οπαδούς και πλούτιζε ή έκανε ένοπλες επαναστάσεις; Ποτέ, άρα όσοι συκοφαντούν τον Θεάνθρωπο Ιησού για ψευδομεσσία, δεν γνωρίζουν τον αληθινό Χριστό των Αγίων Γραφών και πλανώνται.

Είπε ποτέ του ο Κύριος πως είναι κάποια μετενσάρκωση ενός απ' τους πολλούς θεούς που έχουν οι ινδουϊστές; Όχι, άρα όσοι υποστηρίζουν πως ο Κύριος Ιησούς Χριστός ήταν ένα άβαταρ, δεν γνωρίζουν τον αληθινό Χριστό των Αγίων Γραφών και πλανώνται.

Είπε ποτέ του ο Κύριος πως ταξίδευσε στην Ινδία κι ήταν ένας απ' τους πολλούς δήθεν μύστες; Όχι, άρα όσοι τον κατατάσσουν ανάμεσα στους δήθεν μύστες, δεν γνωρίζουν τον αληθινό Χριστό των Αγίων Γραφών και πλανώνται.

Όσοι θέλουν να συμμετέχουν σε συμπροσευχές με αιρετικούς ή απίστους στις Άγιες Γραφές, δεν μπορούν να είναι Χριστιανοί της Βίβλου.

Η μόνη αποστολή που έχουν οι ορθόδοξοι είναι να μεταδώσουν στους αβαπτίστους την μόνη αλήθεια, αυτή του ευαγγελίου του Χριστού. Όποια άλλη στάση πέραν αυτής είναι επιζήμια για τους ίδιους αλλά και για τους άλλους. Η πανθρησκεία που επιθυμούν οι οικουμενιστές να ιδρύσουν είναι έργο διαβόλου κι όχι έργο Αγίου Πνεύματος.

Ο Χριστός είπε στους μαθητές του να προσέχουν από το προζύμι των φαρισαίων, δηλ. απ' την διδασκαλία τους. Αν θέλουμε κι εμείς να είμεθα αληθινοί μαθητές του μόνου υπαρκτού σωτήρος και Θεού, του Ιησού Χριστού, πρέπει όχι μόνο να προσέχουμε απ' την διδασκαλία των αλλοπίστων κι αιρετικών, αλλά πολύ περισσότερο να μην συμπροσευχόμεθα στο ίδιο δήθεν θεό.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου